pysselinorr

Familjedagen

Kategori: Camillas Tennarmband

Jag var på Familjedagen i min hemby i helgen och visade upp mina tennarmband. Detta resulterade i jobb..
På denna bild är det endast den med svarta och vita pärlor (Lena), den med tukosa skinn (Annica barnmodell) och den vita (Ulrica) bredvid den turkosa som är färdiga.

Den jag fick in mest beställningar på var Shiromi, hela tre stycken ville ha en vit shiromi och en ville ha en svart Shiromi. Dock har jag inte dessa på bild då jag inväntar rätt storlek på pärlorna. Ni kan kika på den HÄR bland mina andra armband.



Eftersom jag är sjukskriven och inte klarar av att sitta några långa stunder med armbanden, samt den långa beställningslistan gör att leveranstiden är lite längre. Mejla om ni är intresserade, har ni en egen modell så är ni välkomna att mejla en bild så ska jag se vad jag kan göra. [email protected]

Kommentarer


Kommentera inlägget här: