pysselinorr

.en ny modell skapas.

Kategori: Camillas Tennarmband

Det är ganska roligt när man sitter och klurar på nya modeller. Här är mitt senaste verk, dock ska jag modelera om den lite. För det första flätade jag inte tillräckligt hårt för det andra så limmade jag fast dem i osynk och för det tredje ska jag limma fast mitten flätan med pärlorna i synk med tenntråden iställer för koppartråden. Tror det blir finare. Klurar på om jag ska lägga ut den till försäljning till ett bra pris, behålla den eller skänka bort den till en väl behövande dam. Är någon intresserad så mejla: [email protected] kanske har jag inte hunnit bestämma mig.

Mina andra armband ser ni här

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Jag har bestämt mig. Den passar perfekt på en mycket vacker dams handled. Min mormor ska få den och jag håller alla tummar och tår att hon kommer tycka om den.

    2012-03-14 | 18:02:05
  • Thezzz säger:

    Tror garanterat att hon kom bli gla =)

    2012-03-15 | 12:39:16

Kommentera inlägget här: